poniedziałek, 14 listopada 2011

Metamorfoza missgagaxd5891


Przed : Ładnie przyznam. Kolczyki nie pasują .

Po : Różowa i fioletowa kredka, fioletowy cień, 2 tusze i proszę bardzo ;) .

Twarz : 7/10



Przed : Jak dla mnie to trochę za mało .

Po : Żółte dodatki, biel i czerń. Myślę, że jest jepiej ;D

Strój : 7/10

Razem : 14 na 20 pkt.

Ocena : 4

niedziela, 13 listopada 2011

Metamorfoza supermiley20004



Przed : Ładnie, na nic nie mogę nażekać, choć makijaż mógłby być ciemniejszy bo wygląda jakby wyblakł :O.

Po : Nie wiem czy jest lepiej. Ale to zalezy jaki kto ma gust ^^ . Jest delikatnie ;3

Twarz : 8/10



Przed : Szczerze mówiąc mi się podoba :).

Po : Taka tam sukieneczka. Ale sama nie wiem czy mi się to podoba :P

Strój :9/10

Razem : 17 na 20 pkt.

Ocena : 5- :)

sobota, 12 listopada 2011

Metamorfoza kryncieta



Przed : Przyznam, że jest oryginalnie, a to bardzo sobie cenie, lecz to nie w moim guście, wyglada troche jakbys miała taką płaską twarz.

Po : Jest lepiej. Próbowałam nawiązać troche do twojego stylu ;D.

Twarz : Za oryginalność 7,5/10 :D



Przed : To samo co z twarzą :P.

Po : Masz wspaniałą szafę, aż ci zazdroszczę ^^. Zrobiłam coś takiego ale nie jest to za specjalnie ładne ;p.

Strój : Również za oryginalność 8/10 ;D
Razem : 15,5 na 20 pkt.
Ocena : 4

piątek, 11 listopada 2011

metamorfoza abista



Przed : Przykro mi bardzo ale moim zdaniem porażka ; o. Wyglądasz jabys wstała rano rozczochrana z rozmytym makijażem ( przepraszam za surowoć )

Po : O niebo lepiej. Masz troche kosmetyków ale dla mnie nie właciwych, no ale cóż każdy ma inny gust ;D . i zmień cię proszę te karnacje, baardzo nie modna ;D.

Twarz : 4/10


Przed : Widzę, że chciałas zrobić wrażenie " luzaka " lecz mi się to niepodoba.

Po : Mylę, że lepiej. Spudnica dana pod kurteczkę wygląda jak bluzka ale to plus ;D

Strój : 4/10

Razem : 8 na 20 pkt.

Ocena : 3-

Metamorfoza ala3458


Przed : Nie jest źle. Nawet ładnie, ale części twarzy dałabym niiżej i zrezygnowałabym z pudru ; D.

Po : Ja myślę, że jest lepiej. Czarny i czerwony cień, eyeliner, tusz i to wszystko :) ( części dałam niżej ).

Twarz : 8/10



Przed : Powiem, że nie jest źle. Trochę niedopasowane ale całkiem pomysłowo :D.

Po : Nie wyszło mi . Mimo, iż masz naprawdę urozmaiconą szafę trudno było mi coś dobrać. No ale trudno ;).

Strój : 7,5/10

Razem : 15,5

Ocena : 4

metamorfoza jula12346


Przed : Widać, że jesteś początkująca więc ocena będzie bardziej wyrozumiała. Włosy nie właściwe, i makijaż do brwi, klapa . ; o.
Po : Jest lepiej. Masz tylko pare kosmetyków i biżuteri. Nie mogłam za wiele zdziałać, zmieniłam włosy i ich kolor.

Twarz : 6/10 ( ocena jest taka gdyż właściecielka konta nie ma za wiele możliwości.



Przed : To samo ! Stan w szafie masz krytyczny ale Cb nie będe surowo oceniać właśnie z tego powodu . ; p
Po : To chyba moje najgorsze ' dzieło ' . nie jestem z sb dumna ale przy takim zasobie szafy nic nie można zrobić : p .

Strój : 5,5/10

Razem : 11,5 na 20

Ocena : 3 / z wyrozumiałością /

Metamorfoza brakdostepu



Przed : Jakoś mi to nie pasuje. nie jest to brzydkie, acz przeciętne. Gdzie się podziewają Twoje brwi ?! . Oczy mogłabyś dać deczko wyżej. Co do makijażu nie mam zastrzeżeń .
Po : Myślę, że jest lepiej. Zakryłam brak brwi. Użyłam czerwonego i kremowego cienia. Eyeliner ( czarny i biały ), tusz do rzęs i włala !. Oczy ' podniosłam '. Jednak nie proponowałabym tej fryzury, ale musiałam coś zrobić aby zakryć te "brwi" .

Twarz : 6,5/10



Przed : Nie jest źle ale dobrze też nie jest. Ten beret zupełnie tu nie pasuje !!
Po : Lepieej ! Postanowiłam zrobić 'kwiatową' kreację. Sama nie wiem czy mi wyszła, ale sądze, że tak . Mam nadzieje, że się podoba.

Strój : 7/10

Razem : 13,5 na 20pkt.

Ocena : 4-